Minden jog fenntartva! Az oldal teljes, vagy részleges másolása tilos! Mivel az összefoglaló segítő szándékkal született ezért kérem az alábbi link bemásolásával terjeszteni:
http://www.uvegvarazs-muhely.blogspot.com/

2011. szeptember 24., szombat

Dremel Creative City - Győr - beszámoló

Nem írok sokat, mert a képek beszélnek helyettem... Szerintem nagy siker volt!!!

Az előkészületek - éjszakai műszak :-)



  

Vittem néhány gravírozott üveg munkát, és egy-két tojást mutatóba.  És elvittem Magdi csodás csipketojásait is. Mi ketten úgy érzem jól megférünk egymás mellett, hisz Magdi tojásai művésziek, az enyémek inkább a modernebb stílust tükrözik... A lényeg, hogy fúrjuk-faragjuk mindketten! 



 Nagyon hamar munkához láttak a kíváncsi, bátor, és kreatív hölgyek, és urak :-)























Mindig tudtam, hogy pasi kezébe tojás nem való :-D


Nézd meg a videó összeállítást itt! 
Egy cikk a kisalfold.hu -ról! 
További képek a Bosch Facebook oldalán! És hamarosan jön a videó összeállítás is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Észrevételedet, megjegyzésedet szívesen fogadom!